Presentationer

Griffoner

2015-11-16 13:35 #0 av: Susie59

Hej alla hund vĂ€nner 😊
Ville berÀtta lite om mig. Har i hela mitt liv alltid haft ett gÀng hundar och katter och sÄ Àr det nu ocksÄ.
Har sex griffoner, tre petit brabancon er, tvĂ„ griffon bruxellois och en griffon belge. Är sedan drygt 20 Ă„r uppfödare av griffoner.
Tror inte det knappast finns nĂ„gon ras jag inte tycker om. FrĂ„n början var det stora raser sen blev de mindre och mindre. 😊

AnmÀl
2015-11-17 09:01 #1 av: Fridaaaa

Hej! :)

Jag vet inte, men rasen den Àr vÀl inte jÀttevanlig Àn i Sverige? Tycker jag ser inte sÄ mÄnga :)

Medarbetare: rexkaniner, Support.
Bloggar: Vardagsblogg Kaninblogg Djurblogg
Kicka gĂ€rna in HjĂ€rta

AnmÀl
2015-11-17 10:16 #2 av: Susie59

Den inte jĂ€ttevanlig speciellt inte de korthĂ„riga. Tror att det har blivit nĂ„gra fler uppfödning sedan jag började för ca 20 Ă„r sedan. Förr var det nĂ€stan bara Ă€ldre som köpte dem men nu har Ă€ven familjer med barn upptĂ€ckt dem. Vilket jag tycker verkligen Ă€r jĂ€tteroligt dĂ„ det Ă€r en ras som verkligen Ă€lskar alla mĂ€nniskor 😀

HÀr Àr en bild pÄ mor och dotter bÄda Àr petit brabancon er, alltsÄ korthÄriga.

AnmÀl
2015-12-31 10:54 #3 av: Klickertok

Älskar brabanconer! Det finns just nu 2 stycken pĂ„ hunddagiset jag jobbar pĂ„, förut fanns det tre. Den tredje som slutade var oerhört fin i kroppen och andningen var i stort sett perfekt. De andra tvĂ„ Ă€r ocksĂ„ underbara men tyvĂ€rr Ă€r de överviktiga, den ena ganska kraftigt, och det mĂ€rks Ă€ven pĂ„ deras andning :(

AnmÀl

Bli medlem pÄ iFokus

För att kunna delta i diskussionen mÄste du bli medlem pÄ iFokus. Det gÄr snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgÄng till över 300 sajter.