God jul! đŸ

God jul! Jag har ingen hund detta Äret, mer Àn min fina prydnadsvovve som Àr med Äret runt.
Mina egengjorda armband hittar du hÀr https://www.etsy.com/shop/zadeiradesign
eller pÄ instagram under anvÀndaren @zadeiradesign
Maya kommer fÄ ett litet ben. Mest sÄ hon gÄr och lÀgger sig och gnager pÄ det nÀr vi Àr hos lillebrorsans farsa och Àter julmat. Annars sitter hon och tigger hela tiden vid matbordet eftersom det alltid brukar vara nÄn som ger henne lite dÄ och dÄ sÄ det Àr ju vÀrt liksom. x]
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Sigge hÀlsar god jul.
Han vet att det ligger tvÄ julklappar under granen. Ett hÄrt och ett mjukt.
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sÀllskapshundar, fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1: Vilken fin gran, har sjÀlv inte orkat klÀ nÄgon gran detta Äret!
#2: Hon uppskattar nog benet, det blir vĂ€l hennes jul-snacks đ
#3: Hehe, lilla Sigge dÄ. Brukar han öppna paketen?
#4: ja han öppnar sina julklappar sjÀlv. Med lite hjÀlp
âŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠâŠ..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner. (Rexkanin inaktiv)Medarbetar sÀllskapshundar, fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

#4 Min Ă€lskade bordplastgran đ€Ł gav upp pĂ„ riktig gran för ca 5 Ă„r sedan.
Mina egengjorda armband hittar du hÀr https://www.etsy.com/shop/zadeiradesign
eller pÄ instagram under anvÀndaren @zadeiradesign
#6: FörstĂ„r det, jag har ocksĂ„ plastgran đđ Men det sĂ„g riktigt mysigt ut dĂ€r vid fönsterkarmen
#5: Vad roligt! Min brukar ocksĂ„ fĂ„ öppna presenter đ
HÀr har vi en som öppnar sina julklappar sjÀlv, han fÄr nÄtt lite extra gott idag istÀllet, vi fick hit honom idag, han sover över tills imorgon, han kommer pÄ nyÄrsafton ocksÄ.
"Livet Àr som en kulle, för att det ska bli lÀttare mÄste det vara jobbigare i början"
- av mig
#8: sötis.
#9: tack
#10 Haha, knasig vovve
"Livet Àr som en kulle, för att det ska bli lÀttare mÄste det vara jobbigare i början"
- av mig
#11: hahaha ja alla blev förvĂ„nade att han visste vilket paket som var hans hahah đ