1 chinese crested, 1 dvärgschnauzer, 1 bc/collie och 1 bc/corgi, de flesta är sällskapshundar även om de inte är grupp 9. :) Även haft mittel som jag saknar oerhört, hade gärna köpt ny om de fanns i närheten. Tränar freestyle och apportering med corgimixen och kommer testa parkour med kinesen.
Edit: Oops, så har jag ju en pekingese också. Pekingesen, colliemixen och dvärgschnauzern är alla seniorer.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Här är bild på alla fem, satt vid fel dator när jag svarade innan. Inte bästa bilden men dom är där iaf. :)
Pekingesen och chinese crested längst bak i nedklippt frisyr (pga dumma kardborrar som tovade ihop cresten på honom) är grupp 9. Dvärgschnauzern är grupp 2 och BC korsningarna är båda blandisar med raser från grupp 1. Endast en av dom har en BC hjärna och det är inte den stora. Han är lite bakom flötet men älskar honom ändå.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
En malteser/dv. schnauzer mix på 2 år. En omplacering från ett hem som inte kunde ta hand om honom, Malte heter han! Kan lägga in bild senare, har inga på datorn
Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.