Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1939 ggr
LinaK
2015-09-30 19:17

Algot - Bichon havanais

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

Tyckte det var dags för en liten presentation av min sällskapskille Algot 🙂

Algot en kille född 3 December 2008, han kommer från ispärlans kennel och vi kunde inte valt en bättre uppfödare. Även om jag hade haft hund som liten så var Algot min första egna hund som jag och min sambo köpte tillsammans. Vi kunde inte fått en bättre "första" hund 🙂 Så snäll och trygg valp!

Algot är en väldigt trevlig vovve som gärna hänger med på det mesta, han gillar att vara ute i skogen och knalla runt i sin egna lilla värld. Han gillar att träna trix och agility gillar han på hans egna villkor 😃

Han är väldigt lätt att ha sig med överallt och nya miljöer är inga problem för honom, han är ingen översocial hund och väljer sina människor. Men han backar inte direkt undan utan går nästan alltid fram och nosar och låter sig klappas på hans villkor.

Algot är en riktig lekfarbror och älskar valpar och valpar älskar honom. Har en vän som är uppfödare och Algot älskar att mingla runt bland hennes valpkullar 😍

Han är en härlig liten hund att äga med andra ord och det är inte vår sista havanais 🙂

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Annons:
VT4ever
2015-10-08 22:09
#1

Åhh så fin han är Algot❤️

Susie59
2015-11-16 13:25
#2

Så härlig han ser ut 😀

Upp till toppen
Annons: