Ny sajtvärd
Hej!
Jag tog över värdskapet för Sällskapshundar, en sajt som varit inaktiv under en lång period och saknat aktiva admins väldigt länge.
I dagens samhälle blir det allt vanligare att skaffa hundar från andra grupper (än Grupp 9) för sällskap och därför skiftar vi fokus till att diskutera hundar av alla slag!
Det finns redan aktiva hundsajter här inne på iFokus så varför försöka blåsa liv i en gammal sajt? Det är för att jag tycker att stämningen kan vara lite jobbig ibland på många forum, man blir själv skeptisk till att skriva i trådarna. Jag ville också ha ett forum där man inte behöver konstant bråka om vad god träning innebär. Här har vi inte mycket tolerans för aversiver och olämpliga kommentarer tas bort utan förvarning.
Delar ni inte min djursyn är ni välkommen att diskutera på andra hundsajter 🙂 Jag hoppas vi med samma värderingar kan diskutera i trådarna, ha det trevligt med bra bemötande och utan fördomar.
- Redigerat 2022-09-28 04:09 av [Tismon]
Välkommen.
Detta ser jag fram emot
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1: Tack! 🙂 Vad roligt att du gör det
#2: eftersom jag själv har blandras och kommer nog alltid ha passar jag aldrig in på dessa vanliga hundforum.
Tränar inte, tävlar inte och använder inte min hund till vad raserna är avlade för.
Varför har jag då denna blandningen då ifrågasätter alla
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#3: Det är så konstigt tycker jag. Djur är familjemedlemmar och varför skulle inte en blandras av två arbetande hundar passa som sällskap sålänge den får all motion och aktivering den behöver?
Tycker också ibland att det finns en viss elitism i hundvärlden. Det ska vara på ett visst sätt. Din hund ska kunna detta. Du ska använda din hund till detta. Jag hoppas vi kan undvika dem fördomarna här 👍
#4: ja hundvärlden är rätt tuff.
Folk dömer så fort. Istället för att ta reda på sanningen och anledningen bakom.
Att vara ödmjuk kommer man mycket längre på.
…………………………………..
#5: Precis! Där träffade du spiken på huvudet 😁
- Redigerat 2022-09-28 05:26 av [Tismon]
Välkommen, lycka till!
Kul! 😊 Lycka till! 🌻
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Roligt att höra, och lycka till! 😁🌻
Tack allesammans! 💜🐾
Så kul
Grattis o lycka till!
Lycka till! <3
#13: tack 💜💜💜 #11 &. #12: tackar 🐶🐾
Min foderhund är en renrasig amstaff, är vi välkomna ändå? 😊
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
#15: Ja självklart är ni det 😊
Yay! :D
#17: såg precis en bild på din fodervärdshund och jag dör så underbart söt!!
#18: Tyvärr kanske jag inte överlever till i morgon, hon ligger på golvet och fiser så att hela luften bara dör. xD
#19: Åh nej SOS mayday mayday! Öppna ett fönster fort!! 🤣
Är man välkommen med hundvakts hund? Som man har några ggr i månaden? Blev lite osäker. 😁
#21: alla är välkomna
…………………………………..