Hundarnas bildtråd
Tagen förra året i stugan då det skulle varit mammas 70-års dag, men som hon inte fick uppleva då cancern tog henne. Stannade två nätter i stugan för att få känna mig nära henne då det var hennes fristad.
Maya var med mig, och denna bild visar henne liggandes inklämd mellan mina ben med huvudet på mitt lår. Plus den vita räv som var ett av mammas många liknande gosedjur som var hennes favoriter och som för henne var som hennes "Mayor" nästan. Fick välja ett av djuren att behålla efter hennes bortgång av hennes make och det blev denna lilla räv.
Låter som en sorlig dag men det var faktiskt en fredfull och lugn dag. Där låg vi och kollade på film och en brasa brann i kaminen och jag kunde gå ut och låta Maya springa fritt och det kändes mammigt överallt på nåt sätt. :)
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Labradoren Bismo

Ser så ledsen ut

#7: ser så snäll ut
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#8: Han är en väldigt vänlig själ 🥰
Holger är så gullig 😍😍😍
#12: Jag vet :) Hans personlighet är dock väädigt speciell… Allt händer på hans villkor, säger jag till honom tittar han bort XD… Så ja.. hopplös att träna :P
#13: Är han matmotiverad?
#14: ja om jag har mat/godis går det bättre men säger man till honom att sitta reser han sig upp på en gång igen :P så man hinner inte riktigt berömma hehe… vissa dagar funkar bättre än andra..
#15: Du kanske skulle kört klickerträning? Då kan man tajma belöningen ganska exakt 🙂
#16: Aa.. Bara å hitta på en klicker 😁
#17: Kan du hitta för en billig slant på dollarstore tror jag 😉
Ju mer ni tränar ju lättare får han att lyssna. Ju roligare du gör det (yaaay godis och lek!) ju mer kommer han vilja lyssna också 😊
#18: yes ska kolla det
#19: Super! Vet du hur man klickertränar?
Man måste också ha klickat in hunden först 🙂
#20: Jodå, det vet jag 😁. Vi hade ju valp hemma, som vi klicker tränade, och klickade in.
#21: Aha men då har du koll på läget 😉👍
Eddie 🥰
Dotterns bästa kompis hund.
Ouzo. Finns tyvärr inte med oss längre